Spotkanie informacyjne dla Wnioskodawców - Zasady ubiegania się o dotację w ramach poddziałania 1.1.2 POPW

21
października

O wydarzeniu

Zapraszamy na spotkanie informacyjne dla Wnioskodawców - Zasady ubiegania się o dotację w ramach poddziałania 1.1.2 POPW

Spotkanie odbędzie się w dniu 21 października br., godz. 12:50 – 15:30 za pośrednictwem platformy Microsoft Teams. Aby wziąć udział w spotkaniu kliknij w link: Kliknij tutaj, aby dołączyć do spotkania

Zachęcamy do udziału w spotkaniu oraz do zadawania pytań.

W trakcie spotkania eksperci PARP omówią takie zagadnienia jak:

  • Omówienie kryteriów wyboru projektów
  • Zasady aplikowania o dofinansowanie
  • Omówienie wzoru wniosku o dofinansowania

Termin

21.10.2021 12:50 - 15:30

Miejsce

Online Zobacz mapę

Rodzaj wydarzenia

Szkolenia i warsztaty

Tematyka

Na start

Udostępnij

Program

Program

21.10.2021

12:50 - 13:00

Przywitanie

13:00 - 14:00

Omówienie kryteriów wyboru projektów

14:00 - 14:15

Przerwa

14:15 - 15:00

Zasady aplikowania o dofinansowanie. Omówienie wzoru wniosku o dofinansowanie

15:00 - 15:30

Sesja pytań i odpowiedzi

15:30 - 15:30

Zakończenie spotkania

Brak możliwości zapisu.