Spotkanie informacyjne dla Wnioskodawców - Zasady ubiegania się o dotację w ramach poddziałania 1.1.2 POPW

21
października

O wydarzeniu

Zapraszamy na spotkanie informacyjne dla Wnioskodawców - Zasady ubiegania się o dotację w ramach poddziałania 1.1.2 POPW

Spotkanie odbędzie się w dniu 21 października br., godz. 09:20 – 12:00 za pośrednictwem platformy Microsoft Teams. Aby wziąć udział w spotkaniu kliknij w link:  Kliknij tutaj, aby dołączyć do spotkania

Zachęcamy do udziału w spotkaniu oraz do zadawania pytań.

 

W trakcie spotkania eksperci PARP omówią takie zagadnienia jak:

 

  • Omówienie kryteriów wyboru projektów
  • Zasady aplikowania o dofinansowanie
  • Omówienie wzoru wniosku o dofinansowania

Termin

21.10.2021 09:20 - 12:00

Miejsce

Online Zobacz mapę

Rodzaj wydarzenia

Szkolenia i warsztaty

Tematyka

Na start

Udostępnij

Program

Program

21.10.2021

09:20 - 09:30

Przywitanie

09:30 - 10:30

Omówienie kryteriów wyboru projektów

10:30 - 10:45

Przerwa

10:45 - 11:30

Zasady aplikowania o dofinansowanie. Omówienie wzoru wniosku o dofinansowanie

11:30 - 12:00

Sesja pytań i odpowiedzi

12:00 - 12:00

Zakończenie spotkania

Brak możliwości zapisu.